remus

Inventering idag också alltså. Uppe vid fyra. Men det gick ganska snabbt idag, Maxi är inte lika stort som City-butiken som tur är ^^  När det var klart gick jag och systeryster omkring på Maxi ett tag tills mamma kom. Köpte en tröja (långärmad, ojoj!) och lite strumpor om någon skulle vilja veta.

Och så har jag varit ute med Remus. Det var ingen hemma när jag kom och ringde på, men när jag var påväg därifrån så mötte jag dem. Och oj om Remus blev glad! Han började hoppa, skälla och springa runt mig i cirklar. Känner man sig omtyckt, eller känner man sig omtyckt liksom ^^  Sen tog vi en promenad upp till kanalen och tillbaka genom stan i blåsten. Oj vad jag har saknat honom!

Lill-Fille: "Sanna, får du köra bil?"
Sanna: "Bara när mamma eller pappa är med."
Lill-Fille: "Är det där din bil?" (pekar på en volvo som står lite längre bort på gatan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0