rempan + sanna = sant

Dagen i stort har varit ganska soft. Gjorde inte speciellt mycket under dagen; körde lite bil, plockade ordning på rummet och följde med mamma och handlade.

Sen gick jag ut med Remus. Han var ute i trädgården när jag kom, så jag sa "Remus" och vilken reaktion! Han vände sig om, sprang och hoppade sedan över staketet. Sen började han hoppa runt mig, skälla och vifta på svansen ^^  Tror nästan han blir gladare och gladare för varje gång jag kommer, som om han inte tror att jag ska dyka upp. Men nu har han mig i två månder. Och som lill-Fille sa en gång: "Sanna vet du, jag tror att han är kär i dig!"  ^^

Senare på kvällen träffade jag Emma S. Vi tänkte gå ut och ta oss ett glas, men kunde inte riktigt bestämma oss för var, slutade i alla fall med Ronjas. Så vi beställde varsin cider, sen upptäckte Emma att datumet gått ut så då gick vi och sa till. Istället fick vi varsit glas med vodka/sprite. Man kan lungt säga att vi fick valuta för pengarna med 1dl vodka när vi betalade typ 50:- för cidern ^^ Sen köpte vi glass på Statoil också, surprise surprise. Men jag åt faktiskt ingen Twister, utan en Magnum white för omväxling skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0