på promenad genom stan

Igår åkte jag och mamma in till stan en sväng. Köpte en ny tshirt, ett par mjukisbyxor och lite annat. Sen var vi på bio och såg Oceans 13 också. Brad Pitt är ruskigt het för sin ålder  ^^

Idag var jag jätteduktig och började rensa ogräs i rabatten närmast huset på baksidan som hade blivit igenvuxen och bestod av en tistel-djungel. Men efter en tredje del, en fylld skottkärra, två bromsbett och sjukt mycket gråsuggor och annat äckligt gav jag upp. I alla fall för idag. Lite senare fick jag ta systerysters barnpassning på Träningsverket eftersom hon är och jobbar på Diesel den här veckan också. Men det kom inga barn så det var ganska soft ^^  Och så var jag ute med Remus i regnet också. Jag gillar regn, det är härligt. Och så är det inte lika mycket turister som springer runt i staden när det regnar heller ^^  Sen när jag kom tillbaka med honom och vi var lagom blöta och trötta hördes lill-Fille från sitt rum:

- Sanna, ska du vara barnvakt till oss?
- Aaa, på lördag
- JAAA!! Får jag spela spel på din mobil då?


Haha, tur att man är omtyckt liksom ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0