mysigt midsommarfirande utan midsommarkänsla

Och så har ännu en midsommar flutit förbi. Mormor kom över på midsommarlunch, och lite senare åkte jag och Emma S in till Norrköping, där vi skulle tillbringa denna midsommar tillsammans med Jo och Carro.

1. systeryster 2. paps 3. mamma 4. systeryster & mormor

Så skulle vi gå av vid  Söder Tull, och jag vet inte när jag tröck på stop-knappen vid den hållplatsen sist, för det är alltid någon annan som gör det. Men det var det inte den här gången, snopet värre. Vi fick gå av vid nästa hållplats istället. Men som tur var, med tanke på att Emmas väska vägde 15kg och vi hade mer prylar med oss, så kom det en spårvagn från andra hållet efter inte så lång tid. Så hon och jag gick upp till Jo, och vi började förbereda maten. Efter en liten stund dök även Carro upp och ännu lite senare åt vi. Grillad kyckling, ungspotatis och sallad. Och precis som vanligt var det riktigt gott.


1. jo 2. carro & sanna 3. emma & jo 4. maten

Efter maten for vi hem till Carro. Åt jordgubbar med mjölk för att försöka få lite midsommarkänsla i det svenska sommarvädret, men vi lyckades inte sådär jättebra. Men det var gott i alla fall ^^ Spelade SingStar, satt och pratade och körde "jag har aldrig" i princip hela kvällen. Riktigt soft men mysigt. Carros syster kom förbi en sväng också. Och när vi skulle sova ville Carro höra en Caroline och Elias-historia, men Jo förstörde den genom att lägga till en massa saker hela tiden ^^  När Jo och Emma gått in i andra rummet fick Carro i alla fall höra en till.


1. sanna 2. jo & sanna 3. carro 4. emma & jo

Idag var det tänkt att det skulle bli frukost på Waynes, men hela stan var stängd och vi hade sovit ganska länge, så det fick bli lunch på McD istället. Nu är jag i alla fall hemma igen. Ska väl iväg lite senare och vara barnvakt. Sitta på ett hotellrum och tjäna pengar, mohaha ^^


1. jo & carro 2. utanför McD 3. jo 4. sanna & emma

Finns för övrigt fler bilder på bilddagboken för den som är intresserad av det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0