inventering, ingen remus men en jude law

Klockan ringde kvart över fyra i morse. Gäsp. Fyrtiofem minuter senare satt jag i bilen påväg till Norrköping. Inventering på Stadium. Jag såg bilden av mig och Sandra på Statoil framför mig, men så var det inte. Vi fick varsin scanner och gick och scannade alla varor och slapp på så sätt tappa bort oss ^^  Imorgon ska jag ut till Maxi och inventera där. Sen har jag i alla fall lite pengar till sommarens alla bravader, och det kan ju behövas ^^

När jag kom hem tänkte jag gå en sväng med Remus. Har inte hunnit varit ute med honom än, men han var på promenad med Camilla. Matilda fick i alla fall sin födelsedagspresent och hon blev glad. Får ta en sväng med honom imorgon.

Mamma och jag skulle vara själva ikväll, så vi bestämde oss för att hyra film. Jag fick inte se the Departed. "Vi kan väl kolla på någonting lite gulligare istället..?" Det blev the Holiday, mamma somnade efter halva filmen. Jag är väl inte ett så stort fan av romantiska filmer, men den var ganska bra. Roliga episoder men ganska förutsägbar. Men så har vi ju snyggingen Jude Law med i filmen, det gör mig absolut ingenting ^^  Jag skulle vilja hitta min egen Graham, fast kanske en utan barn.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sanna! the Holiday är helt underbar! och jag skulle ta Jude med eller utan barn^^

2007-06-14 @ 07:50:04
URL: http://MusicStar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0