destination gotland

Josefin ringde idag, hon är på Gotland. Vi bestämde att jag skulle komma och hälsa på, så nästa måndag bär det alltså av till Gotland för en fem dagars visit där. Det tar tre timmar att åka färja från Oskarshamn och över till Visby, vilket jag ska göra på ditvägen, och 35 minuter att flyga från Visby till Norrköping, det vill säga hemresan. I fall någon undrar alltså ^^ De brukar hyra djur på sommaren också, eftersom de inte bor där jämt. I år blev det i alla fall sex hönor, två tuppar, två spring-gäss och en liten kaninunge ^^ Det ska i alla fall bli jättekul att träffa henne, och komma till Gotland. Har inte varit där sen jag var liten. Och så måste jag ju se hennes snygga granne också ^^

image114

Kommentarer
Postat av: Tessan

Den där färjan brukar vara väldigt "guppig".. Så ta lite åksjuktabletter innan siddu! Puss

2007-06-26 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0