caroline goes black spidey

Myskväll med älsklingen, äntligen! For in till Norrköping typ halv fem, mötte henne och sen köpte jag en present till Matilda som fyllde 12 här om veckan. Efter det gick vi till Waynes, isfrappe och kladdkaka; yummie ^^  När vi suttit där ett tag och pratat i någon timme gick vi på bio och såg Spiderman 3. Den var riktigt bra, fast lite småsorglig också. Den rekommenderas att se i alla fall. Nu sitter jag i alla fall hemma hos Carro. Och jag pratar inte med henne. Hon låter mig sova på golvet! "Det blir för varmt annars". Hmm, någon är lika elak som black Spidey  ^^  Fast han var ganska het i svart, och någonting annat som också är hett är sommarkillar, det såg vi några på vägen hit. Men jag kanske kommer prata med henne sen trots allt, hon har ju faktiskt bäddat med pilot-Snobben bara för min skull ^^


Från någon sida Carro var inne på. Haha, det mesta stämmer ganska hyfsat i alla fall  ^^
April Baby
Suave and compromising. Funny and humorous. Stubborn. Very talkative. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detailed. Loyal. Does work well with others. Very confident. Sensitive. Positive attitude. Thinking generous. Good memory. Clever and knowledgeable. Loves to look for information. Able to cheer everyone up and/or make them laugh. Able to motivate oneself and others. Understanding. Fun to be around. Outgoing. Hyper. Bubbly personality. Secretive. Boy/girl crazy. Loves sports, music, leisure and travelling. systematic. Hot but has brains.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0