dan före dan

Åh vad det är skönt att vara hemhemma i Söderköping igen! Jag och Plattlugg for in till Norrköping på torsdagen för lite julklappsshopping, blev klar med i princip alla. Sen skjutsade jag hem henne till Ringarum på kvällen också; gissa hur skönt det är att ha körkort! ^^  Lite senare gick jag bor till Remus och skulle gå en promenad med honom, men han var halt (fast nu är han bra igen), så jag spelade massa spel med ungarna istället. Sen vid typ elva for jag och Amme till Statoil och köpte glass ^^

Slog in alla julklappar sen på fredagen, och på kvällen stack jag, Malin och Amme in till Norrköping. Inledde på Hugos och gick senare till Otten. Trevlig kväll, och riktigt kul att träffa dem igen! Lördagen blev också ganska soft. En snabbis in till Norrköping för att köpa den sista julklappen. Sen på kvällen blev jag typ sjukt uttråkad, så jag och Plattlugg for in till stan och gick på bio; Beowulf. Den var.. ..speciell. Tror att den skulle varit bättre om den inte var animerad.

Nu är det i alla fall dan före dopparedan. Och jag har i princip inga julkänslor alls. Var ute en sväng med Remus förut, lika mys som alltid. Fick ett trevligt bemötande av Fille också "Men Sanna, kommer du nu? Det är ju julafton imorgon!" Charmig liten typ det där ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0