2007

Så, 2007 års sista dag. Och vilket år det har varit, som alltid; varit med om den kallaste dagen hittills (minus 35), blivit 18 år, gjort klart ALW, MET, HPL, COM, POF och OPP av flygämnena. Blivit av med tandställningen. Fått mitt första G sen sjuan (biologi). Gjort en 2h-flygning (segel såklart). Haft en härlig Sverige-sommar; Västervik, Gotland, Helsingborg, Kiruna. Hittat mitt hittills bästa hångel. Fulländat Bond-boxen. Flugit över Kebnekaise. Träffat ovanligt många killar, och nobbat alla. Tagit körkort. Faktiskt förbättrat mina matlagningskunskaper. Tappat kontakten med några personer, men även träffat många nya människor. Insett att hemhemma aldrig kommer bli hemma igen.

Nästa år känns dock ändå lite som vuxenåret. Man tar studenten, och sen får man själv se till att ta tag i livet och söka sig dit man vill. Det enda jag har kommit fram till hittills är att jag inte vill fortsätta plugga direkt. Åka utomlands och jobba lite kanske.

Hoppas i alla fall på en trevlig kväll, för som det sägs; så som nyårafton blir, blir resten av året. Gott nytt 2008!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Siddu vem var han med det bästa hånglet?! va va va?! :D Puss siddu!

2007-12-31 @ 16:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0