tjejmiddag

Nyss hemkommen från Maria, hon, jag och Maja ordnade en liten tjejmiddag för våra tvåor. Lite skillnad, vi är tre tjejer i våran klass, och dem är typ nio. Men det var trevligt, kul med lite tjejig stämning i den annars väldigt grabbiga miljön. Åt i alla fall tacos och Marias special-kladdkaka. Annars satt vi mest och pratade. Nu ska jag hoppa isäng, känns som jag har sovit alldeles för lite de senaste dagarna, men ändå har jag lagt mig tidigt. Wierd. I alla fall lär det varken bli sovmorgon eller tidigt i säng på lördag så det är väl bäst att passa på nu när man har chansen ^^

Mötte för övrigt min granne när jag skulle åka iväg. Tror inte hon kände igen mig för hon frågade hur länge jag bott här och massa sånt. Ändå har jag träffat henne innan. Hon kanske är lite senil eller nått ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0