what is love?

Hur svårt ska det vara, egentligen, att hitta mr Right? Och hur svårt ska det vara för mr Right att hitta mig? Tänk vad enkelt om någonting sånt här bara kunde hända. Jag vill ha kärlek vid första ögonkastet, gulliga sms, telefonsamtal om ingenting och någon jag känner mig trygg med. Gärna någon halvflygtok och blåa ögon. Bra på att laga mat är väl heller ingenting negativt (med tanke på vad jag brukar åstakomma i köket). Kanske är det för mycket begärt? Egentligen behövs ju inte ens allt, fast drömma kan man ju göra ändå. Men man märker hur fort man ändå sänker sina krav när man kommer tillbaka upp till Ajr; allt prat om snygga, charmiga norrlänningar stämmer i alla fall inte in här.


Men passar du in på någon eller båda av följande (i och för sig ganska lika) beskrivningar:


- Brunhårig, blåögd, flygintresserad kille

eller

- Lång, mörkhårig och Keanu Reeves ögon. Gärna flygnörd

och dessutom är bra på att laga mat kan du ju ringa. Mitt nummer borde du ha fått i dina drömmar, annars har du det kanske sedan innan eller så är det bara kolla eniro. Jag väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0