söndag i söder

Igår var det värsta vårvädret ute. Jag och Emma A for in till Norrköping, efter ett tag dök Jo upp också. Fast jag kände ärligt talat inte igen honom först. Tankar som for igenom huvudet:
"Oh, kolla vilken snygg kille! Men det är ju Jo, eller är det han? Äh, jag vinkar. Han vinkar inte tillbaka.. Nu har jag gjort bort mig. Illa. Nej, nu vinkar han, det är ju Jo!".

Sen gick vi en sväng på stan medans vi väntade på Carro. När hon dykt upp gick vi och åt på en nyöppnad thairestaurang på Kungsgatan, det var gott men lite småstarkt. Söta lilla Carro:
"Alltså kan man träna upp sina smaklökar så att man tål stark mat..?"

När vi ätit klart  gick vi och köpte glass och satte oss i vårsolen och njöt. Riktigt härligt väder! Sedan gick vi vidare mot Jo där vi skulle hämta vissa förnödenheter till kvällen. Jo var för övrigt en riktigt gentleman och bar min väska. På vägen dit kom även Carros smartaste kommentar för kvällen;

Jo: "Vi tar den här vägen, den går fortare"
C: "Men jag kan inte gå fort..!"

Efter besöket hos Jo for vi till Carro och lite senare dök även Elin, Emma S, Sandra K och Mona upp. Kvällen inleddes med mullimull, och som tur var blev det inte lika många och konstiga regler att hålla koll på den här gången. När vi var lite lagom onyktra övergick det till "jag har aldrig..." istället, det var ganska intressant. Sen kom jag på den brillianta idén att vi skulle skriva kontaktannonser, gissa vem som börjar tröttna på det underbara singellivet..? I alla fall så skrev både Jo och Carro en åt mig.

Jo's:
Sexig pilotstuderande söker brunhårig, blåögd, flygintresserad kille. Jag vill ta upp dig till skyarna, där ska vi älska över molnen.

Carro's:
Jag är en lång, blond, nordisk tjej. Tycker om flygning, mys, prat och caffé latte. Du: lång, mörkhårig och Keanu Reeves ögon. Gärna flygnörd och medlem i 10.000 metersklubben. Hör av dig till "love my butt"

Kvällen fortskred, ren vodka är farligt och jag pratade för mycket. Och stackars lilla Carro fick sova på en filt på golvet hela natten.

Lite bilder från dagen, fler finns på min bilddagbok;


 

       


Kommentarer
Postat av: Jockie

Bra sammanfattning San!
Vi syns ikväll!
Puss

2007-04-03 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0