musik

Musik. Hur många andra har förmågan att beskriva känslor lika bra som låtskrivare? Sätta rätt ord på rätt känsla. Musik är underbart. Några av favoriterna just nu, och textutdrag ur dem;

Evighet - Tomas Andersson Wij
Jag vill alltid stanna här, för här är jag fri. Du är den värld jag lever i.

Maybe You Can Owe Me - Architecture In Helsinki
Cause there's no way I'll sleep when you're near me.

Chasing Cars - Snow Patrol
If I lay here. If I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

Varning För Ras - Lars Winnerbäck
Varning för ras, gå så försiktigt du kan. Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas.

Another Kind of Green - John Mayer
And I dont need another kind of green to know I'm on the right side, I'm on the right side with you.

Mika - Grace Kelly
But you only want what everybody else says you should want.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0