helg down under

För en snabb sammanfattning av vad som hände i helgen kan ni läsa resdagboken. Träffade alltså ett gäng holländare i fredags, även om det var lite svårt att förstå ibland så var det i alla fall kul att träffa lite nytt folk här i närheten. Sprang på den ena killen idag när vi var i Gore, det visade sig att han ska sluta på farmen och letar nu bil för att göra en roadtrip. Typiskt.

Sen har vi ju helgen i Cromwell också. Kan i alla fall säga att jag är sjukt glad att jag skickade det där mailet till Elin och att jag åkte och hälsade på henne! Det var skönt, för det var inte krystat eller konstigt, utan det kändes som vi träffats många gånger tidigare och kul hade vi också. Jag träffade förövrigt en tysk kille på krogen i Cromwell, sen gjorde jag som vanligt och bytte inte nummer vilket jag ångrar lite nu. Shit happens, kanske lär jag mig någon gång? Tur i alla fall att Cromwell inte är större än att det faktiskt finns en chans att jag träffar honom om jag far dit igen...

Fick även vykort från Lina och Anneli idag och det lös definitivt upp tillvaron; tack, ni är guld värda båda två! Nu blir det sängen, peace and peas folks!


Kommentarer
Postat av: Carro

When can I join you?^^ Låter som du har det trevligt där nere!:) Jag skulle oxå vilja ha din adress. Maila mig? Puss!

2009-02-18 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0