sjuttiotre

Igår blev det som tidigare skrivet dubbelbio med Plattlugg. Låt den rätte komma in var riktigt bra och rekommenderas starkt! Brukar vara lite skeptisk mot svenska filmer, men den här var både bra och välgjord. Burn after reading var inte som någon film jag tidigare sett. Det var bra skådespelare (bland annat Brad Pitt och George Clooney)  men handligen var lite luddig, och jag vet inte om det var jag som var för trött och okoncentrerad men det blev ganska rörigt. Så med andra ord; ska ni gå på bio ska ni definitivt gå och se låt den rätte komma in om ni inte redan sett den!

Idag har det inte hunnit hända så mycket mer än jobb, jobb och lite mera jobb, men det har ändå varit en trevlig dag hittills; vi fått varsit chokladmynt från kundtjänst och så har jag och Lina firat Gustav Adolfsdagen genom att köpa varsin Gustav Adolfsbakelse. Vi har kommit på att man måste förgylla vardagen genom att hitta små saker att fira, till exempel köper vi med nybakt bröd från Broadway åt varandra varannan fredag och dessutom är fredagen gå-ut-på-lunch-dagen. I början på nästa vecka är det Mårtensafton, så vi får väl se vad vi hittar på då.. En gåsformad tårta kanske?!

                                                        

Kommentarer
Postat av: Frida

Du gissar helt rätt min vän! :) Jag bor i Örebro med min kille och pluggar till socionom (3,5 år) Känns väldigt bra och jag tror jag har valt rätt! :) När åker du?

2008-11-07 @ 09:06:55
URL: http://friida.webblogg.se/
Postat av: Frida

Haha! :) Ja, precis! Inte du i varje fall! ;P Ha det bra Sanna! :)

2008-11-07 @ 14:45:34
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0