trettionio

Allt som oftast känns det som att våran relation balanserar på en tunn tråd. Likt ett korthus, så skört och lätt att rasera. Samma sak varje gång. Långsamt byggs den upp, av tid, energi och kärlek. För visst ska jag älska dig, det ska jag alltid, oavsett vad. Men det är inte alltid lätt, allt det där mellan dig och mig. Vad vi har är så oerhört lätt att förstöra. En vindpust och allting vi byggt upp är borta, igen. All ny energi det krävs för att börja om, och börja om igen. Jag vet inte vad det är med dig som får mig att älska och hata så mycket på en och samma gång. Alltid i din närhet. Men du kan vara lugn, det är inte lång tid kvar nu. Snart blir allting bra igen, snart blir allting som det var förut.


Kommentarer
Postat av: Em

men oj!!? vad har jag missat egentligen? ring o prata av dej!!!!!

2008-12-10 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0