studentmössan är utvald

Veckan har varit i princip som alla andra Sandbackaveckor. Plugg, plugg och plugg. Har börjat med psykologin nu, det är kul. Men så har vi ju Wirén också ^^  I onsdags provade vi studentmössor. Shit, känns lite läskigt att man snart tar studenten. Men det blir nog kul ändå. I alla fall så blir det ett smalt ljusblått band mellan det svarta och vita och silvertext (eftersom vingarna är i silver): Sanna K (vinge) Flyg 2008 och så KSA med strasbokstäver där bak, lite tjejiga måste ju våra mössor vara jämfört med killarnas som hade släta bokstäver till sina förkortningar  ^^

Vi fick våra individuella studieplaner också, jag kommer få ihop 2900 poäng. Jag skulle ju kunna skippa fysik b, matte d, e & diskret och psykologin och ändå få mina poäng. Fast fysiken är ju bra att ha, och matten är kul och psykologin lika så.. Nu ska jag ner i tvättstugan, ibland suger det att bo själv ^^


Kommentarer
Postat av: Bella

Klart jag gillar the killers! haha

2007-09-25 @ 21:04:19
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0