tiden går fort när man har roligt, och när man pluggar

Det känns som att tiden bara försvinner, förra Sandbackaveckan bara försvann och nu är det flyg igen. Jag skrev i alla fall skolans körkortsprov i fredags. Och kuggade. Men eftersom jag inte hade något annat för mig satte jag mig och gjorde några faser medans jag väntade på min körlektion, klarade alla dom och fick skriva om skolprovet och fick då 69, det är ju ganska lyckat. Hade två körlektioner därefter och läraren hade inte mycket att klaga på. Han tyckte att jag körde bra, hade bra uppsikt och löste problemen på ett bra sätt. Be ware, det är nog inte lång tid kvar tills Sanna är lös på vägarna! ^^  Sen blev det höstyran på Medan på lördagskvällen, och det var trevligt..

Och så har jag skaffat Facebook också, not good i guess. När jag hörde talas om det för första gången slogs jag av tanken att nej, det räcker som det är utan en till sida att hålla koll på. Men jag måste medge, i like Facebook!

Men nu är det som sagt flygvecka igen. Skulle flugit idag, men det var dåligt väder (surprise, surprise), så vi fick ha RNAV istället. Yey. Har i alla fall två flygpass imorgon, första RG-passet och så en EK-nav. Yey!  ^^  Nu ska jag plugga OPP... ...och gå och köpa glass. Och om 18 dagar kommer jag hem! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0