whoa!

Det regnade. Det snöade inte, det regnade. Underbart! Efter att ha suttit och inte gjort någonting (om man bortser från lite Bristol i början, några mail och en himlans massa kortspel) på hela dagen packade jag ihop mina saker i hangaren och begav mig upp till klassrummet istället. Där möttes jag av SND som förgyllde min dag med att fråga "Sanna, vill du flyga?" Men givet att jag vill flyga! ^^  Nä, det sa jag inte. Lite sofistikerad är jag allt, men ja sa jag. Efter att ha dragit ut planen spelade jag och Schroeder bluffstopp. Jag är sämst på bluffstopp, och de har lika kul åt mig varje gång jag tar upp deras kort eller när jag bluffar och inte kan hålla masken ^^  Efter att han gått ut och tagit upp nya kort tre gånger så ville han inte spela mer.. ^^  Nu sitter jag bara och väntar på att Edvin ska landa så att jag också får flyga lite. Lycka på hög nivå!

Samtal mellan Sanna och Schroeder:
Sa: "Säg något smart."
Sc: "Du får specificera dig lite, för jag har så mycket smart att säga"
Sa: "Säg något smart om mig"
Sc: "Öh.. Välj något lättare"
Sa: "Säg något smart om dig då"
Sc: "Jag är interlligent, snygg, snäll och trevlig.. Och jag är ödmjuk också!"
Sa: "Tack.."

Sen hade han väldans kul åt mig när jag fick stötar också. Morr. Flyga snart! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0