körkort!

Vilken vecka det har varit. Sjukt mycket plugg och sjukt sena kvällar, men det har det varit värt. Fick 89% på performance-provet i tisdags, sen i torsdags var det den stora dagen. Ett av de stora stegen in i vuxenvärlden; jag fick körkort! Känns fortfarande overkligt, men jag har körkort. Jag har körkort. Jag har körkort! ^^ 

Efter var det inte lika kul, FyB-prov, men sånt ska ju också genomlidas. Lite senare på kvällen kom Martin, det var trevligt. Länge sen vi träffats. Snackade mest, kollade lite film och gick på hockeybockey. Vårat lag mot parallelltrean. Det finns en anledning att de heter Bottenträsk ^^  Tror det blev 9-2 till oss, så nu har vi klättrat en placering i serien. Plugg resten av helgen. Två prov och två inlämningar kvar. Hemhem på onsdag. Känns konstigt, men ska bli ruskigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis gumman! NU är det du som kör framöver då?^^ Saknar dig!

2007-12-15 @ 22:07:21
Postat av: Sandra

Grattis till körkortet! Tuta och kör bara! :D

2007-12-15 @ 22:30:58
URL: http://sandyhabibi.webblogg.se
Postat av: Erik

OPP, RNAV, performance-prov..herregud va e de du läser människa? :o Låter som något hemligt

2007-12-18 @ 05:40:00
URL: http://brantedal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0