studentveckan!

Nu har jag varit student i en vecka, tiden går fort när man har roligt eller väntar på flygväder.. Studentveckan försvann i alla fall lika fort som den kom, men den var riktigt trevlig! På måndagen blev det grillning med majoriteten av klassen vid sjöflyghamnen, och Micke (överförfriskad och iklädd kalsonger) fick chansen att dela med sig av sina kunskaper då en bil med båtsläp körde fast i sanden ^^

På tisdagen var det dags för balen. Gick med Per och Malin, och vi anlände i en asnajs röd amerikanare, cab såklart ^^ Hela den kvällen var riktigt kul och minnesvärd. Under onsdagen blev det brännboll, avslutningslunch på Sandbacka och senare på kvällen även hangarmiddag ute på flyget.

Sen kom torsdagen, den stora studentdagen. Inledde med champagnefrukost hos Nils-Åke, sedan blev det avslutning i kyrkan, betygsutdelning i skolan, utspring och lastbilsflak X antal varv på Storgatan. På kvällen blev det förfest hos Hedis, mösskrivning och sedan vidare mot Lappis. Vilken dag och vilken kväll!

Och eftersom en bild säger mer än tusen ord kommer här en kort bildsammanfattning av veckan...

   
   
  
   
Rad 1: Micke & co försöker få loss bilen / Jag, Per & Malin / Timo på balen / Per efter nattbad i Nybban
Rad 2: Brännbollsturnering / Jag på hangarmiddagen / Flyg3Nb <3 / Micke håller tal
Rad 3: Fixar flaket / ena sidan / andra sidan / Solnedgång a la Ajr
Rad 4: Robin, Hedis och Edvin på champagnefrukosten / Lycklig student / Klassens tjejskara / Jag och paps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0