i've seen you smile

Satt och tänkte läsa lite kompisbloggar, men insåg att det inte var så värst uppdaterat. Sen insåg jag att jag själv inte är mycket bättre så här kommer ett inlägg. Jag och paps kom upp till Arvidsjaur förra söndagen. Jag fick köra ganska mycket, och man märkte att ju längre norr och väster ut så blev det allt mer och mer snö. Men det var skönt att paps följde med som sagt, lägenheten är städad och frysen är så full som den kan bli. Och snöat har det gjort. Massvis. Det är minst 7 dm snö, och det är bara november. Sen har det börjat bli kallt och mörkt nu också. Nä, även om jag nyss var hemma så ska det bli skönt med jullov!

Det var skolprov i lördags. Jag klantade till det ganska rejält. Men omprov har ingen dött av hittills, även om det känns något surt. Jag borde pluggat mer på lovet, men gjort är gjort och jag hade riktigt trevligt. I alla fall var det fest på kvällen. Inledde med förfest hos Hedemora. Tror att nästan hela klassen var där, bara ett par som saknades. Lite senare for vi till Lappis vilket var riktigt skoj. Dans hela kvällen. Och jag såg en Sanna-kille! Han hade sjukt fint leende och var bara allmänt snygg. Och gissa vem som bjöd upp mig sista dansen? Han dansade bra till på köpet. Hoppas att jag träffar honom igen, men Arvidsjaur är ju inte så stort så det är i alla fall ingen omöjlighet.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Siddu jag brukar uppdatera!! Så det så! ;) Men siddu du är desto sämre...
Siddu hoppas det blir bra med pojken du inte känner... :D

2007-11-13 @ 11:51:26
Postat av: Anonym

Jag uppdaterar nästan varje dag ; D kolla min blogg nu, och kommentera min "Saker jag ska göra innan jag fyller 30år" = P
kram!

2007-11-16 @ 18:03:52
URL: http://theblackeye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0