full rulle

Det blev en trevlig kväll igår, skum men trevlig. Började, som vanligt, med en stadig förfest hos Hedemora innan vi begav oss till Lappis. Mycket dans blev det, bland annat med en kille (dessvärre var inte han som jag träffade förrförra helgen där). I vilket fall som helst, när klockan blev två och Lappis stängde mötte jag honom igen utanför och han frågade "Ska vi gå hem?". Wtf liksom. Det visade sig att han bor snett under mig. Pinsamt nog kände jag inte igen honom, men han var trevlig ändå. Han tyckte att vi borde laga mat tillsammans någongång. Haha, som sagt, skumt men trevligt. (Och han har flickvän så låt inte fantasin skena ^^)

Fast nu borde jag plugga, det är ganska fullt upp just nu. Hade sex prov den här veckan, har två prov + två inläming nu till veckan, tre prov veckan efter det, två prov därefter och sen sista veckan är det bara ett prov kvar. Jag vill ha jul typ nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0