sista dagarna hemma

Det var en snubbe som ringde mig i lördags på mobilen.
"Hej det är Sanna"
"Hej Sanna, jag heter Micke. Jag har en lite konstig fråga till dig; hur gammal är du?"
"Öhh.. 18.."
"Okej, tack och hej"

Jaha liksom? Sen då? Kollade upp numret på Hitta nyss, det tillhör Familjebehandlingsalternativ i Ystad. Jag undrar vad dom ska göra med min ålder...

For ut till klubben en sväng idag, hade tänkt att systeryster skulle få följa med upp en sväng. Fast Kingbäck hade inte tid att bogsera så länge, och sen visade det sig att man skulle ha fem starter de senaste 90 dagarna och inte tre som jag trodde.. Men jag hängde uppe en liten stund i alla fall; 32 minuter. På bussen hem träffade jag Carro, trevligt att träffa henne igen innan man åker upp till norrland.

När vi kom hem fick jag följa med pappa och hjälpa honom med att få igång internet hos Röris. Han hade Windows 98. Jag kom knappt ihåg hur det såg ut. Och efter att ha gjort allt som går att göra, och pratat med kundtjänst (som för övrigt verkade fashinerad över att W98 fortfarande används på företag) i minst 30 minuter så visar det sig att det är nätverkskortet det är fel på (och det installerades förra veckan) och att den måste installeras om. Kuuul. Ska kanske dit igen imorgon. Haha. Som om jag kan någonting egentligen. Självlärd och chansar på det mesta, men det brukar funka det med ^^

Och så var jag ute med Remus en sväng nu på kvällen, oj vad jag gillar den hunden! Vi kastade boll i Brunnsparken, lika mysigt som alltid ^^ Imorgon är sista dagen hemma, sen på onsdag bär det av till norrland igen; kan inte sommarlovet vara längre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0