filmkväll igen

Jag, mamma och systeryster åkte till IKANO-huset. Började på IKEA och köpte två diskborstar, två skålar och iskuber ^^ Sen köpte jag två tröjor också. Och så mötte jag Tessan! Något förvånad jag blev när jag plötsligt hörde mitt namn i folkvimlet och fick se henne och Henrik ^^ Men det var trevligt att se henne igen, var ett tag sen sist. Och Nettan ringde också, och undrade om jag skulle komma på tjejlägret, fast det är ju veckan jag och Emma S ska till Helsingborg dessvärre. Fast det ska i och för sig bli jättekul det med ^^

Jo ringde förut också. Fast jag hann inte riktigt svara för jag hittade inte mobilen, så jag ringde upp honom. I alla fall så undrade han om jag ville vara med på filmkväll med honom, Bella och Emma S, och det ville jag ju såklart. Efter lite problem om vem vi skulle vara hos så slutade det med att vi hamnade hos Jo. Fast innan vi hamnade där så gick vi till Fix och hyrde film. Det gick faktiskt ovanligt fort att välja och vi gick därifrån med Säg att du älskar mig och Kill your Darlings. Den första filmen var en sådan där film som alla faktiskt borde se. Lite som en skolfilm. Den var ganska hemsk, inte direkt lättsam ^^  Kill your Darlings var lite förvirrande ibland, men den bjöd på en hel del skratt också. Vi hade tänkt oss lite humoristiska, lätta filmer så att vi kunde prata lite samtidigt. Det ända som gäller då är nog nästan Disney ^^

Kommentarer
Postat av: Caroline

ok, nu är jag glad att jag inte var med. Bara massa icke-carro-filmer :P

2007-07-10 @ 07:20:51
URL: http://MusicStar.webblogg.se
Postat av: Bella

haha men dom va ju iaf bra :P

2007-07-10 @ 11:28:19
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0