filmkväll ännu en gång ^^

Skulle ut och segelflyga lite idag, men gick en sväng på stan innan. Och det kryllade av såna där försäljare som vill få en att byta till just deras operatör. Men jag lyckades komma undan dem ganska bra. Tills jag passerade Telenor-mannen. Och jag var lite lockad, men har ingen lust att byta, så sen när han pratat klart om hur bra allting var så frågade jag;
"Hur är täckningen i norrland?"
"Hur långt upp i norrland?"
"Väääldigt långt upp i norrland"
"Du ska nog fortsätta med Telia.."
^^

Sen for jag ut till klubben. Var några nya elever som börjat skola, lite kul att höra till de kunniga certinnehavarna ^^ Men precis innan jag skulle upp och göra min säsongsinflygning började det regna och åska. Så typiskt. Ska ut en sväng imorgon, hoppas på det bästa ^^ Fick i alla fall skjuts av Glans till Söder Tull. Tror nästan han lagt ner mer pengar på ljudanläggningen till bilen än själva bilen ^^

Sen när jag kom hem tog jag en sväng med Remus och efter det träffade jag Emma S. Vi kollade film, surprise, surprise; snygg, sexig och singel såg vi i alla fall. Den var ganska bra. Rolig ^^  Nu ska jag sova, och förhoppningsvis flyga imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0