"öhm, jo.. alltså bilen startar inte"

Vilken dag det blev. Var på julpromenad med Remus, lika mysigt som alltid, men ibland undrar jag om han inte gillar bollen mer än mig ^^  Ungarna fick sina julklappar, och jag fick två muggar från Höganäs keramik av dem, aj lajk. Sen innan Kalle skulle jag fara och hämta mormor, och vad händer när vi ska åka där ifrån? Bilen startar inte! Försöker ett par gånger, går in och väntar ett tag. Ut och prövar igen, men den nöter bara på startmotorn hela tiden. Kul liksom. Så vi fick gå hem, underbart i klänning. Och mamma följde med mormor hem sen på kvällen och provade starta bilen igen, men den ville inte. Typiskt.

Men resten av kvällen blev i alla fall trevlig. Fick en Corto Maltese-klocka, Kent-boken, en massa filmer, lite kläder, pengar, presentkort, tidningsprenumeration och Diesels nya parfym.

Utgång imorgon föresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0