hemhemma!

Nu är jag hemhemma i Söderköping igen. Det känns jätteskönt. Mamma mötte mig på Arlanda med en kram och jordgubbsmilkshake ^^  Stannade på vägen och träffade kusinen, bytte julklappar. Jag fick "mina hångel, en fylla-i-bok" av henne som grattis till körkortet ^^ Och så fick jag ju köra också, från Sillekrog. Första gången sen jag fick min färgglada körkortslapp. Efter maten for jag och systeryster, med bilen såklart, till Statoil och köpte glass. Haha, kändes nästan lite olagligt att köra runt utan varken vuxen eller övningskörningsskylt. Sen åkte vi på alla vägar vi kom på ^^  Imorgon ska jag till tandläkaren, och så ska Plattlugg och jag in till Norrköping och köpa julklappar, det blir trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0