helg i ajr

Åter till vardagen, men först en liten återblick till helgen. I lördags när jag kom hem från flyget (runt ett någongång) gick jag och la mig i princip direkt, tänkte inte sova så länge och under tiden var Jenny och träffade Hall. I alla fall vaknar jag vid halv fem av ett jäkla pipande. Snabbt konstaterande att det inte var väckarklockan. Inte heller brandlarmet. Snarare ringklockan. Och utanför stod Hall och Jenny med ett stort leende på läpparna, jätte kul. I alla fall så duschade jag lite snabbt och sen gick vi och käkade på Cazba med Micke, Martin N, Robert, Patrik och Kiruna. Efter det for vi hem till först Kiruna, sen en snabbvisit hos Hall, vidare till Martin och sen till Micke där det förfestades lite. Robert, Patrik och Peter kom lite senare med 1,5 liter "fruktsoda" som de "hittat i skogen". Efter några timmar hos Micke drog vi vidare till Stalo, träffade nästan alla flyglärare på vägen dit. En över lag trevlig kväll.

På söndagsmorgonen ville Hall få med oss på auktion, för han skulle få tag på ett matbord hade han tänkt. Så jag, Jenny, Micke, Martin N, Johannes och hans flickvän (Frida?) följde med, men det var inte mycket att ha så vi gick till Afrodite och käkade istället. Träffade Kent, som vi dessutom träffat kvällen innnan, där. NAFK (Norrköpings automobil och flygklubb) är för övrigt hans andra hem, det är lite coolt ^^ Jenny åkte hem senare på kvällen. Jag gjorde inte mycket mer, halvkollade tvn och halvchattade med lite folk.

Idag var det skola igen. Teorivecka. Men det är dåligt väder (som alltid på a-klassens flygveckor) så det gör inte så mycket, men man blir lite småseg i skallen. Våra tvåor började idag också. Ska iväg och spela brännboll med dem om en 45 minuter. Och om någon av någon anledning skulle ha några låtar med Lior på datorn får ni mer än gärna skicka dem, för jag har bara två stycken och får inte tag i några fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0