slimetime!

Jag har börjat cykla till skolan igen, det betyder att det inte längre finns någon snö eller is kvar på vägarna. Fast min cykel är fortfarande sne efter att jag for omkull i vintras. Jag gillar den inte längre, cykeln alltså. Den känns liksom otrygg, sne och vinglig. Styret och sadeln är snea i alla fall, och jag undrar om inte hjulen fått sig en törn också. Eller så är det jag som är sne. Äh, den får stå ett tag. Kanske rätar den upp sig av sig själv? Önsketänkande  ^^

Vi gjorde slime på kemin idag också, ruskigt kul! Vi färgade vårat grönt. Åh, jag är fortfarande inte vuxen, fastän jag varit 18 i tre dagar. Det är illa, fast lite skönt också. Ska bli kul att fara hem och leka med lill-Fille ^^  Den lilla busungen fyller för övrigt åtta i augusti. Hjälp, han börjar bli gammal; jag börjar bli gammal! För övrigt fick vi ta med slimet hem, ifall någon skulle vilja veta... ^^

Sen hade vi kvällslektion idag också, matte C. Killarna i klassen har en hel del konstiga idéer. På hemvägen fick jag för övrigt en Fis-Herman (fisherman) från Skyttmon. "Vad är det för smak?" Han funderade en liten stund innan han svarade "Den är god".  ^^  Sen såg vi en ny, läcker, Corvette också. Jag skulle också kunna tänka mig att åka Ajr-raggen i en sån!

Stockholm imorgon. Jag har inte packat och jag har inte sovit. Om åtta timmar går bussen till flyget. Inte bra.

Filip håller på att skicka Porcupine Tree's låt Don't hate me till mig nu. Jag blev lite smått kär i den när jag såg den på musik-dvdn. Jag är för övrigt en textmänniska, och den texten är underbar. Refrängen:
"Don't hate me, I'm not special like you. I'm tired and I'm so alone. Don't fight me, I know you'll never care... Can I call you on the telephone, now and then?" Kääär!

Och som vanligt (eller oftast i alla fall) bilder finns på bilddagboken, fast ni kan få se ett smakprov på en slimebild  ändå! ^^  För örvigt, vem skickar anonyma kommentarer (på bd:n) till mig..?


image30

Kommentarer
Postat av: Filip

Dom där textraderna är ju hur banala som helst, men ibland är ju det enkla också bra :)

2007-04-18 @ 01:33:13
URL: http://fiwip.blogg.se
Postat av: Bella

usch va äckligt d ser ut hihi

2007-04-19 @ 19:02:26
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0