något du inte visste om mig..?

OM MIG
namn:
Elin Sanna Karlsson
födelsedag: 14 april
Bor du i villa/lägenhet: Lägenhet i AJR, villa hemhemma i Söderköping
Hur stor: 29kvm / 266kvm
Pool: Inte ens badkar..
födelseort: Stockholm/Kista (89-91)
uppvuxen i: Söderköping (91-06)
bor: Arvidsjaur (06-)
Längd: 1.75
Skor: 39
ögonfärg: Blå
hårfärg: Blond

FAVORIT
färg: Svart och rött

plats: I luften ^^
bok: Jag är kvar hos er (Peter Pohl)
spel: Vi är ju helt fast i femkortspoker och bluffstopp, fast annars är ju mullimull en favorit ^^
drog: Knark är bajs >,<
fordon: Guess one time; flygplan såklart! ^^
affär: Vaxkupan
CD: De bästa pillar man ihop själv
artist: Kent
aktivitet: Flyga

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: Jo, ibland så
gnälla: Inte så ofta
skrika: Här uppe finns ingen att skrika på ^^ 
sova: Jo, gärna länge
klä dig i svart: Jodå, det händer
gå till kyrkan: Nix
röka: Aldrig gjort, kommer inte göra
ljuga: Nja, nån vit lögn kanske, men inte annars

hata folk: Hata är för starkt, men ogilla händer
lita på folk: Nix

NÄR
läste du en bok senast: Flygböckerna typ varje dag. Skönlitteratur är long time no seen!
var du på konsert senast: Winnerbäck i somras
köpte du något senast: Bortset från mat så beställde en jacka i tisdags.. Eller jo, fick med en Bond-film när jag köpte Expressen igår! (eller egentligen så köpte jag Expressen för att få filmen ^^)
svor du senast: Åh det händer väl lite då och då ^^
sjöng du senast: Brukar nynna lite då och då när jag lyssnar på musik
klagade du senast:
Haha, igår på Robin i taxin från flyget, för han måste verkligen höras hela tiden ^^
var du kär senast: Nu, men kanske.. jag vet inte ^^

VEM
saknar du: Vännerna hemma, och M (hur kan en människa bara dö?)
vill du slå: Öhm, ingen..
kramade du sist: Det var väl nån kompis
är din förebild: Anders Svensson (inte fotbollsspelaren)
sårade dig sist: En nära vän som inte sa grattis, inte ens i efterskott..
vill du blir galet full med: Mina älsklingar därhemma såklart!
gjorde dig riktigt glad senast:
En viss kille ^^
fick du sms från senast: Tessan siddu!
ringde dig senast: Paps
är vackrast på jorden: Hmm.. Om man bortser från kändisar så får det nog bli en viss kille det med ^^

HAR DU
förföljelsemani: Nix
tvångstankar: Inga allvarliga, tror jag..
färgat håret: Nej
brutit några ben någon gång: Armarna tre gånger ^^
några piercings: Fem i öronen, men inga andra
egen dator: Jo, min laptop <3
gjort bort dig rejält: Haha jo
bra självförtroende: Hyfsat
komplex: Det har väl alla mer eller mindre..?
kysst någon: Ja, sånt är mysigt ^^
varit kär: Jo, det har hänt. Typ lite nu
rymt hemifrån: Nej
lekt med elden: Jo ^^

HUR

går du: Rakt fram om jag inte ska svänga ^^
svarar du i telefonen: "Hallå" eller "Hej det är Sanna"
mycket pengar har du: Så jag klarar mig
ofta bäddar du sängen: Inte så ofta, när jag får besök eller städryck ^^
ofta städar du: Varannan vecka, typ..
många stör du dig på: Inte så många sålänge folk gör som jag säger ^^

TROR DU
att du kommer bli något: Jo, pilot såklart!
på gud: Nix
att det finns nått efter döden: Tveksamt
på rymdvarelser: Rymdvarelser, njaa.. Men liv i rymden
att folk tycker om dig: Jo, vissa människor i alla fall
att du kommer leva länge: Hoppas inte, dör hellre vid 35 än 105

Kommentarer
Postat av: Bella

Sanna, har du gått o blitt kär på äldre dar?

2007-04-28 @ 18:43:32
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0