mysmiddag

Idag var det mysmiddag hemma hos mig, men jag har upptäckt att det kommer fler om jag är hemma när de egentligen skulle gått i skolan, än nu när det är. För Emma A skulle vara barnvakt, Josefin är i Paris, Sandra K var upptagen, Emma W var hos Viktor i Oxelösund, Sandra W  skulle jobba och Elin mådde inte bra.  Så den tappra skaran som kom var Carro, Emma S, Mona och Jo. Fast vi hade trevligt ändå. Jag höll på att döda Mona. Inte har hon sagt att hon var nötallergiker och vad innehöll maten?! Men det gick bra i alla fall, som tur var. Och nej, jag lagade inte maten. Paps förberedde typ allt, och sen överlät jag resten till Jo och Carro. Fast jag gjorde salladen, visserligen övervakad av Mona och Emma, men det gick bra! ^^

Efter maten spelade vi lite music-Buzz. Jag och Mona ägde nästan söder allihop. Vi kom trea, men vår taktik, "MoSa underifrån", var bäst i alla fall ^^  Sen blev det lite glass och så spelade vi lite Skippo och så blev det lite big-Buzz istället, där fick jag visa min allmänbildning och soppa mattan med dem. Tänk att man får användning av HPL:en i vardagen  ^^

Nu har var och en åkt hem till sig i alla fall, och jag ska hoppa i lådan snart jag med. Jag och min älsklings-Carro ska nämligen ha heldag imorgon; gå på stan, se bio (music and lyrics), fika på Waynes, titta film (hitchhikers guide to the galaxy äger!) och prata bort hela natten, det ska bli mysigt.

     

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallå, jag ägde sönder er på Buzz ;) men mysmiddagen var lyckad trots den tappra skaran. tihi

Myskväll imorrn!:D Kan det bli bättre; Sanna+Carro, Wayne's & en bra film? Tror inte det! Blir extra speciellt när det bara händer typ 1 ggn i halvåret. Vad beror det på? ^^

2007-04-04 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0