ingetliv.nu

I ettan tyckte jag att vi hade mycket. Ettan var slapp jämfört med nu! Hur tusan kom jag på idén att läsa natur på halva tiden och samtidigt en utbildning som jämförs med högskolan?! Det här är det som komma skall den närmaste veckan, tyck lite synd om mig i alla fall!

Söndag 29/4 (skolprov)
- Airlaw
- Communications
- Human performance & limiations
- Meteorology

Onsdag 2/5
- EnB uppsats
- FyA prov
- MaC prov
- SvB referat

Torsdag 3/5
- ReA prov

Fredag 4/5
- BiA prov

image37
flygteoriböckerna. kan tilläggas att en saknas. har alltså prov på fyra (4!) såndana böcker

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej sötnos!
Jag tycker synd om dig! Skulle aldrig orka sj.
Puss Puss!

2007-04-28 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0