here today and gone tomorrow

Nu är det snart dags att fara norr ut igen. Imorgon bär det av upp till Umeå för att hälsa på morfar, sen dumpar vi (jag och paps) mamma och syster-yster där, sover en natt på Scandic (frinätter ftw) och på måndag åker jag och han till Arvidsjaur. Det är bra, för jag hade tänkt att flyga på tisdagen och då kan han städa och laga mat hela dagen! ^^  Fast först och främst ska jag packa. Jag är en obotlig tidsoptimist, det är nog någonting jag borde ändra på... Fast jag tror nog Mona tyckte det var kul att kolla på när jag plattade min lugg i tisdags *hoppas*

Igår kom släkten, eller delar av den lilla som finns kvar. Faster, farbror och mormor kom i alla fall förbi för att fira mig lite i förskott, det är trevligt. Fick en kokbok (nått borde jag ju lyckas med), fotoalbum, massa pengar, lite kläder, en bil (bmw på tre centimeter), presentkort, plattång, en väska och ett halsband i form av två vingar. Den fina, och goda tårtan, gjorde för övrigt syster-yster. Sen var jag förbi hos busungarna och Remus så att de skulle få sina påskägg. Rempan skällde och överöste mig med pussar som vanligt och då utbrast lill-Fille: "Vet du Sanna, jag tror han är kär i dig..!"
Haha, världens underbaraste ungar de där två! Sen tog Remus och jag en promenad, det blåste lite fast det var mysigt ändå.

Idag kom ungarna förbi och jag fick en karaff från BodaNova (bild) som var fylld med godis, me like! Nu ska jag som sagt packa, jag har inte ens börjat, det är inte bra. Allt är dessutom i en enda röra, men Mona sa någonting smart i söndags; "ordning är för idioter, genier behärskar även kaos". Vi kör på den taktiken! ^^

 Åka tidigt imorgon också, fast det ska bli kul. Tar ju ett tag upp, så jag lär ju få köra en hel del!

Tårtan syster-yster gjorde åt mig, fler bilder kommer när jag är i Ajr!


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0